Makna: Kerja Tak Betul

Apabila seorang PM: install seorang sultan (palsu).

Patutnya terbalik. (Kalau yg Betul / Benar: Raja install PM pilihan.)

Ini tidak; si sob tu gila nak beraja. (frust sb Raja yg sebenar - tak terima dia. Ndak terima mcm mana?? Teruk sangat...)

Pendekata; semua benda yg dibuat sob - semuanya kerja gila.

(Jangan terkejut besok ni; Sabah pun ada Sultan! Tu, yg di'Pertuan' banyak2 tu ndak buat apa?? Itu taktik dia nak Pertuankan orang. Teruk sungguh perangai. Cabar mentaliti orang. Mintak duit org, lepas tu membazir install biawak hidup. banyak. ... Pula; kalau tak dapat sesuatu - merajuk. mcm kes taxi tu. Kalau rajuk tu betul takpe juga... ini dongeng belaka. Taktik.)

Lepas hangpa katok! kepala sob, nescaya semua saka2 (sultan) tu tak reti berfungsi. Stop.

P: ada juga salah satu tu mengaku keturunan Rasulullah. Apabila digabungkan dengan mimpi haji bawang (jumpa Rasulullah berkali2, berpuluh), tentu sekali undi nye: kuat. kekal mcm biasa (Tak Biasa: bila dah melarat ke terengganu la pulak... itu tujuan sebenar Gabungan Mimpi dan Keturunan tu... nak merasa lebih... More.)

(Hanya keturunan setan saja ↩detail yg tergamak nak permainkan nama Rasulullah sampai macam tu.)

Signature
----------------
Bookkeeper


Page 1st