Pin Up Notes / Memo

--- Memo #1 Suggestion ---

Mana mau nye....

kerana orang lain punya effort, Rusa dapat nama... ← detail

So; it will be 1 name and 1 pic.

Notes: subject Top of the List.detail

--- Memo #2 Education ---

Keturunan taik ponggong korang daulat, sembah dijunjung (sampai dijuling jadinya). Begitu sekali bertahun2... sekarang pun NAAAK jugak. (taik.) Buat pekak dgn semua benar diberitahu. Patutlah Tuhan Meradang! Jahanam betul.

Ayat Al-Quran pun ndak dipertikai, diberubahnya... (Harsh is Not good. Nabi Sulaiman punya HARSH macam mana?? Korang nak pertikai pulak ayat Quran tentang tindakan Baginda? Nak buat fatwa sendiri?? Ikut selera korang?? Ramai nanti ni nama dlm list: ustzampah ustat pak tat. Skg dah ada, tp belum cukup ramai. Jenis ni bahaya sb diaorang boleh seleweng akidah cara halus. Sampai taik ponggong boleh jadi jagong! Pui! Gila.) ← detail

Yg sini baru sikit saja; Tegas... tak sampai pun par harsh. Itu le dah cakap; beza Tegas demi Displin dengan Harsh Kasar pun tak reti / tak tau!

--- Memo #3 Commercial ---

Cuba tengok iklan Petronas Perlumbaan Bertaraf Dunia tu... (baru2 ni yg ada)

Di kala orang dok tunjuk Pic. Stesen Tersadai, diaorang boleh pulak pegi keluar modal (berjuta!) sponsor buat Racing. (Tak ke gila namanya tu?? Dari bagi bantuan tolong rakyat memerlukan, diaorang pegi berabih buat lagi merapu merapu merapu! tiew...)

Notes: this is another example...← detail

Signature
----------------
Assistant Online / Bookkeeper

page 5th